Dizaina žurnāls
Dizaina žurnāls
Ģimenes Dzīvesvieta

Sleeve House

Ģimenes Dzīvesvieta Šo patiesi unikālo māju projektēja ievērojams arhitekts un zinātnieks Adam Dayem, un nesen tā ieguva otro vietu American-Architects ASV Gada ēkas konkursā. 3-BR / 2,5 vannu māja ir novietota uz atvērtām, slīdošām pļavām tādā vietā, kas nodrošina privātumu, kā arī dramatisku skatu uz ieleju un kalniem. Tik mīklaina, cik praktiska, struktūra ir iecerēta shematiski kā divi krustojoši, piedurknei līdzīgi tilpumi. Ilgtspējīgi iegūta ogļota koka fasāde piešķir mājai raupju, laikapstākļu faktūru, mūsdienīgu veco šķūņu interpretāciju Hadsona ielejā.

Ilgtspējas Koferis

Rhita

Ilgtspējas Koferis Montāža un demontāža paredzēta ilgtspējības apsvērumu dēļ. Izstrādājot novatorisku eņģu struktūras sistēmu, tika samazināti 70 procenti detaļu, nebija līmes vai kniedes fiksēšanai, netika iekšējās oderes šūšana, kas atvieglo remontu, un tika samazināti 33 procenti no kravas apjoma, galu galā pagarinot čemodānu. dzīves cikls. Visas detaļas var iegādāties individuāli, lai pielāgotu savu čemodānu vai nomainītu rezerves daļas, bez nepieciešamības atgriezt koferi remonta centrā, tas ietaupa laiku un samazina pārvadāšanas radīto oglekļa nospiedumu.

Āra Metālisks Krēsls

Tomeo

Āra Metālisks Krēsls 60. gadu laikā redzamie dizaineri izstrādāja pirmās plastmasas mēbeles. Dizaineru talants apvienojumā ar vielas daudzpusību noveda pie tā neaizstājamības. Gan dizaineri, gan patērētāji no tā kļuva atkarīgi. Šodien mēs zinām tās bīstamību videi. Tomēr restorānu terases joprojām ir piepildītas ar plastmasas krēsliem. Tas ir tāpēc, ka tirgus piedāvā maz alternatīvas. Dizaina pasaule joprojām ir reti apdzīvota ar tērauda mēbeļu ražotājiem, pat dažreiz pārpublicējot 19. gadsimta beigu dizainu… Šeit nāk Tomeo dzimšana: moderns, viegls un sakraujams tērauda krēsls.

Mākslas Telpa

Surely

Mākslas Telpa Šī ir gan māksla, gan gadījuma rakstura preces, gan mazumtirdzniecības lietas, kas apvienotas vienā telpā. Kopš arhitektūras, kas ir valstī darbināma apģērba āķa rūpnīca. Visa ēka saglabā raibu sienas faktūru, kā telpas slāņa faktūra, veidojot atšķirīgu kontrastu ar ārpusi, rada arī telpas pieredzi. Atteikties no pārāk daudz cietas rotājuma, displejā izmantoja mīkstu rotājumu, kas radīja relaksējošu sajūtu. Kontrasts starp radīšanu un agrīno stadiju ir elastīgāks kosmosa ilgtspējīgai attīstībai nākotnē.

Zīmola Identitāte

Pride

Zīmola Identitāte Lai izveidotu zīmola Pride dizainu, komanda vairākos veidos izmantoja mērķauditorijas izpēti. Kad komanda izstrādāja logotipu un korporatīvo identitāti, tā ņēma vērā psihoģeometrijas noteikumus - ģeometrisko formu ietekmi uz noteiktiem cilvēku psiho veidiem un viņu izvēli. Arī noformējumam vajadzēja izraisīt noteiktas emocijas auditorijas vidū. Lai sasniegtu vēlamo rezultātu, komanda izmantoja noteikumus par krāsas iedarbību uz cilvēku. Kopumā rezultāts ir ietekmējis visu uzņēmuma izstrādājumu dizainu.

Tirdzniecības Centrs

Shuimolanting

Tirdzniecības Centrs Šīs lietas ķīniešu stils pieņem tumšo kafijas sarkano malto akmeni tirgū un grīdas loga dabiskā apgaismojuma tukšu, veidojot kontrastu starp gaismu un ēnu, virtuālo un reālo. Virtuālās un alumīnija koka restes, vara mākslas lotosa lapu gabali ūdens ainaviskajā vietā un ķīniešu rakstzīmju struktūras uzstādīšanas māksla atpūtas vietā ir "tintes orhideju tiesas" punkts. lietu. Jo īpaši jaunu baku materiālu izmantošana parasti izceļ ārkārtas, bet arī atjautīgi samazina virsmas izmaksas.