Dizaina žurnāls
Dizaina žurnāls
Viesu Mājas Arhitektūras Dizains

Barn by a River

Viesu Mājas Arhitektūras Dizains Projekts “Kūts pie upes” atbilst izaicinājumam izveidot apdzīvotu vietu, balstoties uz ekoloģisko iesaisti, un ierosina konkrētu lokālo risinājumu arhitektūras un ainavas savstarpējai iespiešanās problēmai. Tradicionālais mājas arhetips tiek nodots tā formu askētiskumam. Jumta ciedra jostas roze un zaļās šķembu sienas ēku slēpj mākslīgās ainavas zālē un krūmos. Aiz stikla sienas paveras skats uz akmeņaino upmalu.

Parfimērijas Lielveikals

Sense of Forest

Parfimērijas Lielveikals Caurspīdīga ziemas meža attēls kļuva par šī projekta iedvesmu. Dabīgā koka un granīta faktūru pārpilnība iegremdē skatītāju plastmasas straumē un dabas zīmju vizuālos iespaidos. Iekārtu rūpniecisko veidu mīkstina sarkanā un zaļā oksidētā vara krāsas. Veikals ir pievilcības un komunikācijas vieta vairāk nekā 2000 cilvēkiem katru dienu.

Parfimērijas Veikals

Nostalgia

Parfimērijas Veikals 1960.-70. Gadu industriālās ainavas iedvesmoja šo projektu. Metāla konstrukcijas, kas izgatavotas no karsti velmēta tērauda, rada reālu antiutopijas intonāciju. Sarūsējis, profilēts veco žogu loks rada pilnīgas vārda brīvības atmosfēru. Atvērtās tehniskās komunikācijas, nobružātais apmetums un granīta virsmas papildina sešdesmito gadu interjera industriālo šiku.

Viesu Mājas Interjera Dizains

Barn by a River

Viesu Mājas Interjera Dizains Projekts “Kūts pie upes” atbilst izaicinājumam izveidot apdzīvotu vietu, balstoties uz ekoloģisko iesaisti, un ierosina konkrētu lokālo risinājumu arhitektūras un ainavas savstarpējai iespiešanās problēmai. Tradicionālais mājas arhetips tiek nodots tā formu askētiskumam. Jumta ciedra jostas roze un zaļās šķembu sienas ēku slēpj mākslīgās ainavas zālē un krūmos. Aiz stikla sienas paveras skats uz akmeņaino upmalu.

Apgaismojums

Thorn

Apgaismojums Uzskatot, ka dabā ir iespējams augt un diferencēt organiskās formas, netraucējot to uzbūvei un izpausmei pēc sakritībām, un ka cilvēkiem ir instinktīva radniecības piederība dabiskajām formām, Yılmaz Dogan teica, ka, projektējot Thorn, viņš vēlas atspoguļot izaugsmi ar formām, kas līdzināties dabai bez apgaismojuma izmēru ierobežojumiem. Ērkšķis, kas ir iedvesmas avots dabiskam ērkšķa veidam; aug nejaušā struktūrā un veidojas dabiski, atbilst dažādām vajadzībām un tam nav labu izmēru kā labam apgaismojuma dizainam.

Lūgšanu Zāle

Water Mosque

Lūgšanu Zāle Ar jutīgu ieviešanu vietnē ēka kļūst par jūras turpinājumu caur paceltu platformu, kas kalpo kā lūgšanu zāle un kas izplešas bezgalīgi. Šķidruma veidojumi attiecas uz jūras kustību, cenšoties savienot mošeju ar apkārtni. Ēka izceļas, atspoguļojot tās funkcijas raksturu, un fiziski laikmetīgi atspoguļo Tuvo Austrumu arhitektūras filozofiju. Iegūtais eksterjers rada gan ikonu horizonta papildinājumu, gan tipoloģijas izgudrojumu, kas realizēts mūsdienu dizaina valodā.